måndag, april 13, 2009

Välkommen att gästblogga

Nästa steg är att Lägga locket på blir en wikisajt där det är enkelt att lägga in nya exempel och att utveckla tankar.

Tillsvidare hoppas jag på att Du vill gästblogga.  Du har kanske en tanke på hur olika former av lydnadsmedia lurar och bedrar eller har ett eller flera konkreta exempel.

Gästbloggandet kan vara att hela din text publiceras här eller att här finns bara en introduktion till vad du skriver på din egen blogg.

Det behöver inte skriva mycket och tycka att du måste få med allt. Det viktiga är att andra får upp ögonen för hur lydnad tas för givet.

Det du skriver om behöver givetvis inte vara något som bygger på det jag har skrivit om.

Om Du tycker att det jag skriver är korkat är även det intressant.

Även om gästbloggande kan vara anonymt tycker jag att det bästa är att det framgår vem som har skrivit - det blir mer på allvar då.

Mejla mig:
hyperdialog(en parentes för att lura robotar som du ersätter med @)gmail.com

0 kommentarer: